Saturday, May 26, 2007

Fasit og resultater, runde 19

Veldig bra oppslutning denne runden, folkens!

Her kommer fasit og resultater, men dessverre uten morsomme tilbakemeldinger da jeg er opptatt med eksamenstjænest for tiden.

1 - Arn

2 - Paul Wolfowitz

Godkjenner etternavn her.

3 - Tom Hagen

Er snill og godkjenner Tom Hogan, Kristian.

4 - Grus

5 - Citizen Kane

Kan lånes av meg;P

6 - DD - Pantera, SW - Satyricon, MP - Faith No More, LR - Velvet Underground, CC - Soundgarden

3 av 5 riktige belønnes med 1/2 poeng. Alt riktig gir selvfølgelig 1.poeng og en klapp på skuldra.

7 - Drakt nr. 3 og drakt nr.6 som blir/ble brukt av henholdsvis Paolo Maldini av Franco Baresi er fredet i det uendelige..

På svaret; "de er legendariske og kan derfor ikke brukes" gis poeng under sterk tvil her, øystein..

8 - Cutty Sark

Vegard Waldemar 6,5 5 P
Kriz tha Wiz 7 7 P
Andy 4 4 P
Tronnip 7 7 P
Siggen 2 1 P
Quizqueen 4 4 P
Johannes 7,5 8 P
Blue Oystein Cult 4 4 P


Det konkluderer mitt bidrag til denne ukens Fredagquiz. Føler jeg har vært ganske snill i tilbakemeldingene her. Gi beskjed hvis noen har invendinger i forhold til poenggivning eller lignende..

Lykke til videre med eksamenshelvette!!

Over og ut!

ola


... OG MENS EKSAMENS-FAEN leser, tar vi andre ansvar og regner ut sammenlagtstillinga.

Ola: 112 poeng
Trond E: 107 poeng
Vegard: 97 poeng
Kristian: 94 poeng
Marit: 92 poeng
Øystein: 80 poeng
Johan: 79 poeng
Andreas: 73 poeng
Sigbjørn: 47 poeng

Neste quizmaster tar over første dag i juni, og er ingen ringere enn T-Schei-kjerringa Marit.

11 Comments:

Blogger SigTill said...

Framtidsvisjonen min nå er vel å holde meg under 100 poeng bak Ola ut sesongen...

2:20 AM  
Anonymous Anonymous said...

Skulle ikke jeg egentlig ha 7 poeng her, Ola? hm hm? mmz? Tror det.

11:34 AM  
Anonymous Anonymous said...

er rotet fra forrige runde ordnet opp? oppdater poengene der..

11:48 AM  
Anonymous Anonymous said...

va itj spm 8 den der siste av båtan som frakta trær?? isåfall ska æ ha et ekstra poeng..

11:53 AM  
Anonymous Anonymous said...

Kristian ska ha et ekstra poeng... Vegard, du ga aldri nå navn på båten... så du får ikke et ekstra poeng... nånn fleir som føle dæm bør få et ekstra poeng?

4:40 AM  
Anonymous Anonymous said...

treng vel itj navn på båten etter den inngående beskrivelsa æ ga?! nu e du tverr.. va d mang som vesst koss tu\ype båt d va, uten å kom på navnet? jaja, bøye mæ, men ska gå ned i verdalselva å hent dritfine steina som æ kaste i skarpleggen på dæ på vømmøln!

5:01 AM  
Anonymous Anonymous said...

Her må jeg komme inn og rette. Jeg skal ikke ha et ekstra, men et halvt ekstra slik at det blir 7.
kos

5:06 AM  
Anonymous Anonymous said...

har alle dere kranglefanter down syndrome?

http://en.wikipedia.org/wiki/Down_syndrome

8:28 AM  
Anonymous Anonymous said...

hm.. lurer på om du bør sjekke deg selv jeg, andreas:

http://no.wikipedia.org/wiki/Cerebral_parese

4:41 PM  
Anonymous Anonymous said...

Treng itj å skriv alt du tenke, kristian!

http://no.wikipedia.org/wiki/Tourettes_syndrom

9:07 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hehe det gjeld dæ og dr.exam..

http://no.wikipedia.org/wiki/Senil_demens

9:30 AM  

Post a Comment

<< Home