Saturday, December 23, 2006

Fasit og resultater, runde 12

Jørn hadde gravd mye vanskelig fram fra hatten han vanligvis trekker muntligkandidatene ut av.

Her er fasiten, med hans egne ord:

Svar

1. Ran (kaos), Akira Kurosawa. Har dere ikke sett denne store filmen, kan den lånes hos meg.
2. Dostojevskij ”Forbrytelse og straff” (kan lånes hos meg.)
3. Kieslowski ”blå ,hvit og rød” (kan lånes hos meg.)
4. Tim Burton (kan lånes hos meg)
5. Tintin (kan lånes hos meg.)
6. Bredde 10,97 lengde 23,77
7. Nadal
8. 2003, OK Jørn Møst
9. 1948, 30 artikler
10. Bob Dylan, Robert Zimmerman


Det gir følgende resultater:

Trond Erling: 6,5
Ola: 5
Kristian: 4
Øystein: 4
Andreas: 2,5
Sig.Til: 1,5
Johan og Vegard: Ikke levert! (strømbrudd i Staupslia og Jacob Schives Vei? Kollektivt nervesammenbrudd grunnet quizmaster med hockeysveis og høyhals-genser i ull?)

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Streng dømming på tennisbane-målene. Kun eksakte mål som ga poeng?

5:11 AM  
Anonymous Anonymous said...

d e faan hakki ikke mulig å få mer enn ett poeng på derran! juksepava og pipelorta!!!

6:36 AM  

Post a Comment

<< Home