Friday, December 01, 2006

Sammenlagt etter 9 runder

1. Ola: 5,78 (40,5 poeng/7 runder)
2. Trond Erling: 5,56 (44,5 poeng/8 runder)
3. Kristian: 5,07 (35,5 poeng/7 runder)
4. Vegard: 4,62 (37 poeng/8 runder)
5. Øystein: 3,81 (30,5 poeng/8 runder)
6. Johan: 3,75 (22,5 poeng/6 runder)
7. Andreas: 3,31 (26,5 poeng/8 runder)
8. Sigbjørn: 2,78 (19,5 poeng/7 runder)

Øystein passerer altså Johan, men marginene er fremdeles små. Det drar seg til!

Høydepunkter fra svarene:
Spm 1: Johan gikk for lydmessig likhet, og foreslo kjevle.
Spm 2: Nei, Vegard, ikke Erik Fosnes Hansen. Nei, Johan, iallfall ikke Eli Hagen.
Spm 3: Mr. Highschools svar i sin helhet: "Viktor, Olav, Rolf og Magne. Men Olav og Magne var syk, så da ble
det bare Viktor og Rolf igjen."
Spm 5: Samtlige klarte dette, bortsett fra filmglade Andreas, som blingsa og svarte Michael Madsen.
Spm 6: Siggen: Tysk, fransk, østerriksk, spansk (!).
Spm 7: Øystein prøvde på "Han fra nissene på låven vant, Susanne Bokser ble
nummer to og hun fra Idol ble nummer tre." Sigg imponerte derimot med å inkludere dansepartnerne i tillegg til kjendisene. Bravo!
Spm 8: Denne viste seg vanskelig. Øystein tippet på noe seksuelt, KAF prøvde "slapp rumpemuskel", Trond E. mente han traff godt med "Fager, arisk elevorganisasjons-entusiast.", Sig trodde på "En fugl i hånden er bedre enn ti på taket", Johan ville kjøre "treseters dobbeldekkerbuss", Wisten fantaserte om "parende avkom", mens Andreas svarte "sent, men godt".
Spm 9: Alle svarte riktig, bortsett fra Øystein: "Det er på grensen til at jeg protesterer mot spørsmålet ettersom jeg tror at det forutsettes gode kunnskaper om Gjemble, noe jeg ikke har, ettersom jeg kommer fra den bedre siden av nesset, men svaret mitt blir gjembleveien(ettersom den er den eneste veien jeg kjenner til på de kanter, hvis det i hele tatt er en vei som heter det da)."
Spm 10: Møkkaspørsmål.

Heia Astrid! Om fem dager avsløres neste quizmaster. God helg!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Den mest markante forskjellen må jo være at siggen krabber seg over 3 poeng for første gang siden starten i oktober. ;P

6:56 PM  
Anonymous Anonymous said...

jeg håper på jerry jurg som neste quizmaster! http://www.youtube.com/watch?v=GdaUPoKyBkQ

3:31 PM  

Post a Comment

<< Home