Monday, October 29, 2007

Fasit runde 10

Her kommer fasit og resultater. Etter litt masing har alle svart!

1. Hvor arrangeres bylarm i 2008? Oslo
2. Christopher Schau tar opp de syv dødssyndene i sitt nye program. Men hvem var det som skrev dem? Pave Gregor I den store (gir poeng til de som kom fram til pave)
3. Hvor arrangeres følgende kommende mesterskap: 1. Sommer-OL, 2. Fotball-VM, 3.Vinter-OL (Land er spesifikt nok) Beijing (Kina), Sør-Afrika, Vancouver (Canada)
4. Hva heter boka til Valla? Prosessen
5. For hvilket selskap jobber karakteren til Tom Hanks i filmen Cast Away? Fed-Ex
6. Hvem i Turboneger går med tannregulering for tiden? Knut Schreiner alias Euroboy

Mozart: Hvis Kalman Vig ga ut selvbiografi, hva burde den hete?

Her er titlene til Kalman-biografien som blir å få kjøpt gjennom Musikkens Hus til jul:

Øystein:
"Fra ungarske bordell til lakris"

Sigbjørn:
"Meg, mitt liv og mitt lem - usensurert."

Kristian:
"Kalman Vig - I Can Be Your Hero, Baby"

Marit:
”Vig fra mei!”

Vegard:
"Kalman, geni eller gal mann?"

Trond Erling:
«Størst kølla på Levang' - mitt liv som Hillibilly»

Johan:

"Min liv"

Poeng:

Kristian: 5 rett - 8 poeng
Øystein: 5 rett - 8 poeng
Trond Erling: 4 rett - 6 poeng
Vegard: 4 rett - 6 poeng
Marit: 3 rett - 4 poeng
Johan: 3 rett - 4 poeng
Sigbjørn: 1 rett - 2 poeng

Sammenlagt:

Trond Erling: 55 poeng
Marit: 54 poeng
Kristian: 54 poeng
Andreas: 43 poeng
Vegard: 42 poeng
Øystein: 41 poeng
Sigbjørn: 27 poeng
Johan: 24 poeng

Mozart:

Deler ut to Mozart denne uka. Den ene går til Johan for Kalmanbiografien "Min liv", den andre til Trond Erling for «Størst kølla på Levang' - mitt liv som Hillibilly» - her lukter det skandaler!

Sammenlagt Mozart:

Trond Erling: 3 kuler
Vegard: 2 kuler
Sigbjørn: 2 kuler
Øystein: 2 kuler
Kristian: 2 kuler
Johan: 1 kule

Neste quizmaster er Vegard.

Oppdatert sammenlagtstilling.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

greit at motivasjonen t å svar e synkende, men hadd 4 rett..

2:38 PM  
Anonymous Anonymous said...

skjønne ikke det med synkende motivasjon. Det e jo kjempearti! Og så tett i toppen no! ohhh! Føle dåkk pusta i nakken tronnip og majit?

5:04 PM  

Post a Comment

<< Home